lördag 11 juli 2009

Jag har sytt min första tröja!!


En nyvaken pappa fick vara med också!


Äntligen!!

Jag har gått och dragit mig för att sy en tröja, har trott att det är så svårt, men jag fuska!
Sydde inga kantband, utan fålla bara, men skitsamma, jag är så nöjd att jag äntligen gjorde det!

Nu kanske inte steget känns så långt gång nästa gång.
När jag ändå var igång så sydde jag ett par vita tights.
Tröjan är stoor, egentligen nog strl 92-98, men det betyder ju bara att hon kan ha den längre!

Mönster: Lade en favorittröja på tyget och klippte runt.

Material: Trikå från Tygladan i Vänersborg

2 kommentarer:

WilleBus sa...

Så fina saker, vad gör det med lite snor...allt klär en skönhet ;)

Marie Frost sa...

Grattis till första tröjan! Den är jättefin, så jag hoppas få se fler här i bloggen!