onsdag 12 augusti 2009

Tänkte att jag skulle testa mina nya symaskiner och vad passar bättre än att sy om ett gammalt linne som jag inte använt på åratal.



Ska säga att jag är supernöjd med alla tre maskiner!!
Och levererades med massa extra grejor som massa tråd och saxar bland annat. Dessutom var overlocken och covern färdigträdda när jag packa upp dom, så det var bara att sätta kontakten i väggen och köra! 
För mig som aldrig läser instruktionsböcker passa det utmärkt!
Jag är helt enkelt kär i mina nya maskiner :D

Nu återstår om lillan tröjtunika kommer passa...

4 kommentarer:

Sandra sa...

Linnet blev riktigt sött som tröja och fina sömmar också!

Jag blir nästan lite avundsjuk fast jag har en coverlock själv, Har inte satt av tid att lära känna henne, så jag tycker inte att det fungerar så bra att sy, men jag vet att det bara behövs tid

Helena sa...

Vad fint det blir! Grattis igen!

Marie Frost sa...

Underbar förändring, och kul att du verkar komma överens med dina nya kamrater!

WilleBus sa...

Vill verkligen också ha en covermaskin!!! Är så avis. Men det är mycket pengar och så ska den ju få plats också... Men SKITSNYGG söm!!! LÄngtar du inte efter ditt tyg? Jag har varit sugen på det rosa flera gånger;) Kram