torsdag 11 juli 2013

Längesen


Det var väldigt längesen jag gjorde något inlägg...
Men nu har jag skaffat en app till fånen så nu får jag bli lite bättre. Det är väldigt roligt att gå tillbaka och se allt man har gjort, som en dagbok för min sömnad.

Jag syr fortfarande mycket och har skaffat nya roliga maskiner!

I helgen var jag på Sy-lan i Skåne och sydde en del. Jag har många alster, men jag tänkte lägga ut några i taget.

Mina underbara svärföräldrar är från Brännö och för att visa hur mycket jag gillar Brännö och dom så sydde jag lite "Brännökläder"

Mönster:
 Tröja - Omgjort Minikreamönster
 Klänning - Mitt eget

Material: Ernstränder från tygladan i vbg och transfertryck jag gjort själv i min nya maskin Cameo. Transfermaterialet kommer från Elfino

1 kommentar:

Alice BraLLan sa...

HURRA för att du börjat blogga igen.