torsdag 2 oktober 2008

Mysig torsdag...


Åhh idag kom det lite tyg på posten :)
Jag har handlat lite på tradera (fasiken är fast i traderaträsket igen).
Visst är dom fina? Spekulerar nu på vad jag ska sy...hmm undrar om jag orkar något ikväll? Antagligen inte...
Det är ju torsdag idag, och då är det lera och drejning som gäller :) 
Fick inte gjort så mycket på drejningen, kom lite sent. Har nämligen köpt ny bilbarnstol, och det är ju tydligen en hel vetenskap!!! Efter sjunde vändan till bilen med ny stol, var jag liiiiiiite trött på´t.
Men tillslut var vi väldigt nöjda, blev en akta graco duoflex eller liknande :P  kommer inte riktigt ihåg vad den hette. Och det bästa var att den kostade en tusenlapp mindre än vad vi hade räknat med, så då fick jag (lillan egentligen) en ny POP overall! Tjohoo!! Den har jag suktat efter men trodde aldrig jag skulle få köpa den för sambon för den är ju faktiskt svindyr...

Inga kommentarer: