onsdag 17 juni 2009

Midsommar

Imras pappa har en förkärlek för att köpa skor till lilla damen, så senaste paret var ett par underbara små djupblå tygskor.
Och då kunde jag inte låta bli att sy henne en blå midsommarklänning!!



Den är inte helt färdig än då den saknar band i halslinningen, men det ska jag försöka hinna med imorgon.

Ska också berätta att vi just nu håller på att bygga växthus här hemma och ska försöka hinna stenlägga den imorgon (säger man så?) Jaja ni förstår nog vad jag menar iaf  haha!
Därför blir det inte så jätte mycket sytt just nu.
Men ska försöka lägga in några bilder på mitt, ja MITT växthus, tjohooo!
Trodde nog aldrig att jag skulle få ett växthus och nu står det i min trädgård, vilken lycka!!

Kärlek och blommor till er alla!

2 kommentarer:

WilleBus sa...

Hon kommer att vara en ljuvlig midsommartös! Växthus är ju kanon. Lycka till.

Sandra sa...

Wow, vilken söt klänning!
Och matchande skor, kan det bli bättre!? =)