torsdag 21 januari 2010

Tack alla...

som vill/har beställt kläder av mig!!

Men tyvärr kommer jag inte ta emot fler beställningar framöver, känns inte om jag har tiden riktigt...
Jag kommer självklart göra färdigt dom beställningarna jag har mottagit redan. Och smycken kommer jag fortsätta göra mot beställning.

Men sen kommer jag ägna min sytid för kläder till min lilla söta.
Och att försöka mig på lite kläder till mig själv. Och bara det kommer bli en stor utmaning som jag gärna vill lägga lite mer tid på.

Kram och tack till er :)

4 kommentarer:

Madelene sa...

Hoppas att du kommer att få mycket sytt till dina små och dig själv. :0) Du lägger väl ut det du åstadkommer va? Jag går själv i banorna att inte ta fler beställningar...man hinner inte som man vill hinna.

Lina sa...

Självklart, det är lite det också som drar, att jag ska kunna hinna blogga lite mer :)

Fangoria sa...

Kika in i min blogg, du har fått en utmärkelse! =)

á Yeliqa sa...

Vad roligt att du vill vara med i min lilla utmaning:) Jag sätter upp dig på listan.

Trevlig helg!