söndag 2 maj 2010

Jag har fått en utmärkelse

Detta förgyllde min söndag :)
Tack goa Jennie på WilleBus!!


Med utmärkelsen följer vissa regler:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post link to the seven bloggers you nominate.

Hmmm, sju intressanta saker om mig?

* Jag gillar att dreja
* Är en riktig nattmänniska
* Mina lilltåar växer typ ovanpå mina andra tår, den ena mer än den andra
* När jag var yngre tränade jag boxning och rugby
* Älskar cheseburgare på Donken
* Fyller 30 i år men känner mig som 20
* Har bott i Holland

Kan inte bestämma mig vilka bloggar när den finns så många, så jag
skickar vidare awarden till alla andra fina sybloggar

Inga kommentarer: