torsdag 27 oktober 2011

Moilfodral eller glasögonfodral, man får välja själv!





Dessa är byten som jag gjort med några andra sytokiga tjejer, jag älskar byten det är ju rena julafton. Vad jag kommer få i utbyte har jag ingen aning om, dom har fria händer, ännu roligare!

Har även upptagit kontakten med min brodyrmaskin, vi har varit lite ovänner efter jag försökt brodera i velour, slutade efter den körde fast tredje gången. Lite sur var jag på den då, när den förstörde mina fina tyger :(

Så nu håller jag mig till vävda bomullstyger, då är vi kompisar igen.

Mönster: Mrs Bao med lite ändringar...

Material: Massa olika som jag har i min fyndlådor, och flex/mynt öppningsgrejen som jag köpt av Mrs Bao, som jag förövrigt fick lägga en stor beställning hos idag igen, då dom går åt som smör.

3 kommentarer:

Alice sa...

De är helt underbara! Du är superduktig. Nu blir man ju sugen på brodyrmaskin ännu mer...gr...

Mrs.Bao 包 sa...

Vilka fina du har gjort! :) Man kan även ha som sminkfodral för mascaran och pennan.
keep up the good work. För visst är dom ofantligt populära? Kul va. :)
/Agneta

Liselott Zeijlon sa...

Hej tjejen...
Hittade hit från Hempysslat, massor av fina saker hittade jag ju här!
Såg att du ibland gör byten... du är inte sugen på något smycke? Titta gärna in i min webbutik & se om du hittar något så kanske vi kan byta saker med varandra ;-)

Mvh
Liselott Zeijlon